sobota, 28 lipca 2012

Balaton

Przedstawiam sutaszowy naszyjnik zrobiony na Węgierskie wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. Naszyjnik kojarzy mi się z Balatonem, czyli największym jeziorem Środkowej Europy, położonym właśnie na Węgrzech. Jezioro to jest bardzo płytkie i czyste, dlatego też ma piękny turkusowo-błękitny kolor. Do wykonania naszyjnika użyłam sutaszu w kolorze turkusu, który idealnie oddaje kolor wody w Balatonie, do tego sutasz w dwóch odcieniach szarości kojarzący się ze skałami na brzegu, czy kamieniami. W centrum naszyjnika znajduje się turkus, do tego dodałam fasetowane kuleczki agatu niebieskiego i kwarcu dymnego oraz bicone Swarovskiego, koraliki z fasetowanego szkła i niezliczoną ilość Toho. Kamienie sprawiają, że naszyjnik pięknie mieni się w słońcu i wygląda jakby spadło na niego kilka kropel wody z jeziora:-). Ponadto sutaszowe wywijasy ozdobione Toho przypominają mi fale.



13 komentarzy:

  1. Piękne dzieło, nie zajmuję się sutaszem za to szczerze podziwiam innych, Twój "wytworek" jest imponujący i takie równiutkie te zawijaski;)
    I chyba jestem pierwsza w komentarzach u Ciebie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chyba tylko na pewno:) Tym bardziej dziękuję za komentarz i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Też się zgłosiłam do tego wyzwania, ale jak widzę takie cuda, to nie spodziewam się po nim wiele dla siebie :) naszyjnik jest piękny, gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Każdy ma szansę! A projektantki Kufra wielokrotnie udowodniły, że cenią sobie oryginalność. Twoja pracę już podziwiałam - jest śliczna!

      Usuń
  3. Fantastyczny naszyjnik! Ta technika niezmiennie mnie fascynuje, szczególnie że można z niej wyczarować takie cuda:) Wspaniałe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie musisz koniecznie spróbować! Jestem pewna, że szycie sutaszu będzie Ci świetnie wychodzić, bo przecież już jesteś dobrze zapoznana z igłą i nitka:) Ja zanim zaczęłam swoją przygodę z sutaszem sporo haftowałam krzyżykiem i pomogło mi to oswojeniu się ze sznurkami.

      Usuń
  4. Naprawdę bardzo piękna praca.I kolorystyka i wykonanie.
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę i udział w moim Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca, naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny naszyjnik- taki lekki, powietrzny!!
    super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny naszyjnik!! :) rzeczywiście przychodzą na myśl morskie klimaty, fale..

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosimy o kontakt na maila - projektantkikufra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnikiem zachwycałam się już na forum, ale chętnie zrobię to i tutaj. Jest cudowny! Podziwiam Cię za pracę, którą włożyłaś w wykonanie. Ogromnie żałuję, że w Wyzwaniu dostał tylko wyróżnienie, bo wróżyłam mu pierwsze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie cudo!!! Z przyjemnością zostanę tu na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...