poniedziałek, 15 października 2012

Coś nowego

Należę do osób, które lubią dawać ładnie opakowane prezenty. W związku z tym postanowiłam własnoręcznie wykonać opakowania na prezenty w candy i nie tylko. Wczoraj, późnym wieczorem, zaczęłam knuć, rysować plany, wyobrażać sobie w moim zabałaganionym umyśle jak będą one wyglądać. Ostatecznie zdecydowałam się na tradycyjne pudełka, ale z mniej oczywistym wnętrzem. Stereometrię lubię, nigdy nie miałam problemu z rysowaniem siatek, więc i wykonanie pudełka wcale trudne nie było. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania! Wyszło mi prześliczne, równe (!!!) złote pudełko. Do niego dodałam fioletową kokardę (w nawiązaniu do kolorów prezentów), a środek wypełniłam złożoną w harmonijkę i pociętą bibułą niekarbowaną. Bibułka w rzeczywistości jest ciemno fioletowa oraz wrzosowa. Niestety, pomimo dość dobrego światła, cudowania z ustawieniami przesłony itd., mój aparat uparł się by nie pokazać rzeczywistych kolorów. Złoty kolor pudełka też wyszedł jakoś marnie, więc musicie mi uwierzyć na słowo, że w rzeczywistości wygląda znacznie lepiej.




A teraz trochę formalności:) Dzisiaj rano Asia z bloga Asia-Majstruje ogłosiła swoje drugie wyzwanie, które niezmiernie mnie ucieszyło. Moje pudełko idealnie wpisuje się w warunki wyzwania! Asia napisała: stwórz coś nowego, czego do tej pory nie robiłaś. Stworzyłam! Nigdy wcześniej nie robiłam pudełka na biżuterię, jeśli już to je kupiłam:) Poza tym nie jestem osobą scrapującą, nie bawię się papierem, nie robię kartek itp.

P.S. Jeśli chciałybyście zrobić takie pudełko, a nie wiecie jak, to napiszcie mi w komentarzach - może uda mi się zrobić jakiś mini-tutorial.

P.P.S. Jeśli macie jakieś sposoby, żeby zmusić aparat do fotografowania koloru fioletowego i błyszczących rzeczy, to też napiszcie mi w komentarzach. Może z Waszymi radami wreszcie uda mi się przekonać tą piekielną machinę żeby robiła ładne zdjęcia:)

P.P.P.S. Zapraszam na moje nietypowe candy! Szczegóły tutaj.

16 komentarzy:

  1. no faktycznie ładniutkie to pudełko Ci wyszło :)
    sama niestety chętnie bym pół królestwa oddała temu, kto mi powie jak sfotografować fiolety i czerwienie, żeby nie dawały po oczach swoją radioaktywnością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że Twój komentarz mnie ucieszył. Już myślałam, że ze mną jest coś nie tak, bo nie potrafię fioletowego sfotografować:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne pudełko Ci wyszło. Z doświadczenia wiem, że nie ma bata na dobre zdjęcie fioletu przy sztucznym świetle. Po prostu zdjęcie trzeba robić w dzień przy naturalnym świetle. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że robiłam te zdjęcia przy dziennym świetle:(

      Usuń
  3. Tutorial by się przydał, na pewno nie tylko ja ale i wiele innych osób by skorzystało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam, że nie jesteś jedyna problemem fotografowania tych kolorów, mi zawsze najgorzej wychodzi czerwień.
    Pudełko wyszło pięknie - równiutkie, czyste, bez najmniejszej skazy :) I środek fajnie kontrastuje ze złotym. Dziękuję za zgłoszenie pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko:) Poproszę o tutka, z pewnością się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. P.P.S- hihi nieźle się uśmiałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło zawodowo! Błyszczących rzeczy do tej pory nie udało mi się uchwycić na fotce, ciężki orzech do zgryzienia, ale fiolet wyszedł Ci ok. Ja robię ostatnio pudełka origami, niezła frajda;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z fioletami ogólnie ciężko bywa jeśli chodzi o fotografowanie :)

    pudełeczko jak ze sklepu, ba! dużo ładniejsze niż sklepowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko faktycznie extra:) Przyda się instrukcja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie po wyróżnienie za Twoją piękną artystyczną twórczość :))

    OdpowiedzUsuń
  11. równiez nie pogardziłabym instrukcją
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też kupuję pudełka, ale własnymi rękoma byłoby lepsze, zrób mini tutek bo ja na pewno z niego skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To zrobię na pewno ten tutorial, tylko może w następnym tygodniu, bo ten jest tragiczny:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne to pudełęczko :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...