wtorek, 4 grudnia 2012

Przed losowaniem, czyli kilka informacji o candy

Chciałam Wam przekazać kilka informacji dotyczących losowania nagrody w candy.

Po pierwsze, przypominam, że w losowaniu biorą udział tylko te osoby, które wyślą mi (mój mail: tworczynielad@wp.pl) do 5 grudnia do północy swoje puzzle (ułożone, bądź same kawałki). Na tą chwilę dostałam 22 maile z układanką.

Po drugie, przed chwilą rozesłałam mailem podziękowania za udział w zabawie. Jeśli, któraś z Was nie dostała ode mnie odpowiedzi proszę o informację w komentarzu, gdyż wasz mail mógł do mnie nie dotrzeć i automatycznie nie wpisałam takiej osoby na listę osób biorących udział w losowaniu. Myślę, że szkoda by było, gdyby przez jakiś błąd wysyłania ktoś stracił szansę na nagrodę.

Po trzecie, wyniki losowania nagrody pojawią się 6 grudnia, chwilę po północy (w nocy ze środy na czwartek). Wtedy też wyślę maila do zwycięzcy. Zarówno w czwartek, jak i w piątek nie będzie mnie w domu, więc nie zrażajcie się, że nie odpowiadam na maile i komentarze.

Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie!
ka.ma.mi

2 komentarze:

  1. Ja dopiero przed chwilką wysłałam meila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, zdążyłam, mam nadzieję, ze mail nie utknie po drodze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...