sobota, 28 czerwca 2014

Iduna

Na kolejne Kufrowe wyzwanie przygotowałam złotą broszkę. W jej sercu znajduje się pastylka pirytu, wokół krążą wszystkie odcienie złota jakie znalazłam w swoich koralikowych zapasach, czyli Galvanized Starlight, Galvanized Yellow Gold oraz Light Gold. Nie mogłam się oprzeć i dodałam też czarne kryształki Preciosa, które przypominają mi pestki w jabłku. Jako baza posłużyła ekoskórka w kremowym kolorze. Jak myślicie: czy gdy przypnę sobie tą broszkę do klapy marynarki stanę się nieśmiertelna jak bogowie po zjedzeniu złotych jabłek Iduny?





9 komentarzy:


  1. śliczne, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniusia ta broszka. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Padłam i nie wstanę, rak bogatej broszki dawno nie widziałam, cudowna. I ta koronka! Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję wszystkie prace wyzwaniowe i muszę przyznać, że Twoja jest jedną z ładniejszych i najstaranniej wykonanych. Życzę Ci powodzenia, bo ta brocha naprawdę robi wrażenie.
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zawsze bardzo się staram, bo każde nawet najmniejsze niedociągnięcie wywołuje u mnie frustrację i niechęć do dokończenia pracy.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...