czwartek, 28 sierpnia 2014

Foto Inspiracja

Postanowiłam wziąć udział w kolejnym wyzwaniu Kreatywnego Kufra i tak jak sugerowały Projektantki zainspirowałam się kolorystyką wyzwaniowego zdjęcia. Miałam ogromną ochotę poczynić coś koralikowego, ale ostatecznie stwierdziłam, że sutaszowy naszyjnik będzie ciekawszy w szczególności dlatego, że od dłuższego czasu chciałam stworzyć długi i smukły wisior.

Sercem naszyjnika stał się cudowny sardonyks z kwarcem, który uzupełniłam brązowymi agatami, nefrytami, tygrysim okiem i jadeitami. Całość zawiesiłam na naturalnym, lakierowanym rzemieniu.








A tutaj zdjęcie, które stało się inspiracją - wykonała je MrÓ:


8 komentarzy:

  1. Stanowczo robi wrażenie!;) Jest piękny, oby przyniósł Ci zwycięstwo!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, idealnie wpasował się w kolorystykę zdjęcia, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisiorek jest PRZEPIĘKNY! Jedna z najlepszych interpretacji kolorystycznej tego zdjęcia, jakie widziałam. Trzymam kciuki za Twoją wygraną :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, podoba mi się jak świetnie współgrają ze sobą kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :-) Świetna interpretacja kolorystyczna zdjęcia. Trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...